Suatu hari itu punya cerita3......

Kejadian yang gua nak cerita ni berlaku masa gua darjah 3.Time tu waktu rehat dalam pukul 1030...!Tengah-tengah gua layan stim lap ingus kat lengan baju kat tepi kolam belakang sekolah.Tiba-tiba datang la seorang minah darjah 6.Dier bagi gua sebungkus karipap.Hehehee!Gua ngan segan silunyer amek jela seketul.(tue pon sebab gua dah kenyang makan nasi lemak tadi.hehehe)...walaupon dier offer sebungkus.(Gua memang sopan sejak kecik lagi.hahaha)...!Gua kenal minah ni,dier anak manager estet dekat-dekat ngan kawasan umah gua.Nama dier tak silap gua aishah.Lepas bagi karipap tue..dier pon cakap kat gua..lebih kurang macam gini ler..(Kalo ada berubah pon mungkin gua tambah-tambah skit jek..hehehe).

Aishah:Awak....awak ni cute ler..!

Gua:(ngah kunyah karipap).....Gua anguk jek...

Aishah:Awk nak jadi adik angkat saya tak?

Gua:still ngah kunyah karipap lagi..(buat-buat tak dengar jek)

Aishah:Nanti tiap-tiap waktu rehat saya belanja la awk eh?

Gua:Gua senyum jek....(Dalam hati,pehal minah ni tetiba jek nak belanja aku...)

Hari seterusnya
Pehal...gua makan free time rehat sampai hujung tahun..hehehehe!Masa dier nak bis darjah 6.Dier bagi gua adiah botol air garfield besar..heheheheh!

p/s:Sejak si aishah ni abis darjah enam..gua dah tak jumper dier pon.Gua pon dah luper yang gua ada akak angkat.hehehehe!Gua dengar citer dier dah jadi Pensyarah skang..hehehehe!

5 comments:

BadekGonzalez said...

buto r gemok..sial....

aidil dbahri said...

mmg sial!hahaha..

aidil dbahri said...

mmg sial..hahaha!

Anonymous said...

gawat tipu..
padahal bdk pempuan tu x ckp pon die cute..
hahaha...

tp wat,bg aku ko senior no.2 pling comel kt wing dulu sbb badek mst ar no.1

XMaTaPeJAmCeliKX said...

ahahah!aku dah taw badek mmg no 1 comel kat wing tu..!hehehhehe!

Pages