Gua pikir...

Gua memang dah lama pendam..jek..!nak marah..adik gua pon sama..!heheheh!Gua rasa macam nak cekik-cekik jek budak-budak sekolah sekarang nie..!Tapi bukan semua lar...
Mungkin di orang nie dah terlampau terpengaruh ngan tv...!Tengok tv sampai tak ingat dunia,berkawan ngan Uncle aznil yang ntah paper tue..,astro ceria la dan campur ngan handphone canggih yang penuh dengan video-video gadis-gadis tudung mengulum...Dan yang tak boleh blah...Budak-budak sekolah rendah yang mcm mat rempit junior yang menganggu lalu lintas tu..Bler dah besar skit...sesetengah diorang ni rasa mcm rempit tu tak masuk ngan jiwa..mula ler diorang start terkinja-kinja shuffle kat depan kedai runcit.hahaha!masa tu diorang dah pandai layan lagu rave dan techno..dan dah ada akaun myspace ngan friendster..hehehe!Bler diorang dah dekat-dekat nak form 5.Diorang dah transform jadi budak indie ataupon peminat Hujan..yang okay skit dengar ler bittersweet.hahahaha!Pki seluar skinny ngan baju ketat..Yang perempuan pulak pakai hotpants tak pon skinny jeans dengan kehulur-kehilir bawak kamera DSLR kat leher.kuar masuk gig.time ni diorang dah pandai mencarut dalam english ckit2..hahaha!dah urban la katakan.!Tapi tak semua la...mungkin apa yang aku lihat ni sama ngan apa yang orang lain lihat masa aku budak-budak dulu..hahaha!

p/s:Gua tak pernah shuffle dowh...dan haram shuffle ni bagi gua..hahahaa!

4 comments:

aidil dbahri said...

ko bkn master of shuffel ke?
x yah nak malu2 la wat!

BadekGonzalez said...

beb...ni sume kebodohan memasing
aku xpernah bodoh sangat nak tewas ngn peredaran arus zaman...
kite xbodoh
budak melayu laen, mmg ramai yg bodo
hip hop nek, folo
punk nek, folo
rempit nek, folo
shuffle nek, folo

bodo
xde pegangan
bangan
haaha
jom cekik budak sekolah!!!

Anonymous said...

perghhhhhhhh.
xyah nk jadikan isu bwk dslr gantung kt leher k.. itu masing2 pny cara.. kta pny cara berbeza. damNN

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Chong..!aku bukan ckp ko lar....Ko idola aku la chong..hahhaha!Lu mmg ada keje lu kan chong...

Pages