Suatu hari itu punya cerita...!

last week gua ntah mana datang antu rajin gua...Gua pon mengemas la baju gua yang bersepah kat dalam almari gua..Mana baju and seluar yang tak pakai atau dah tak boleh pakai tu gua ingat nak buang jek...Tengah gua kemas-kemas tue..terjumper ler sehelai suar levi's silver tab bersaiz 34 yang gua ingat dah ilang..Seluar nie adalah adiah dari uncle gua dulu..!Cantik lagi seluar nie..kalo gua pakai ni mesti setakat akak jual karipap kat kedai kuih aritue senang-senang terpikat kat gua..hahahah!Gua ngan yakin gua sarung je la seluar...ngam-ngam jek masuk tapi biler nak button jek..Sial pehal xboleh button ni...!Agak-agaknye suar ni mengecut kot..5 taun lepas gua pakai muat jek...ape citer beb..!hehehe!Sejam lepas tue.....apa hal gua g keluar beli karipap pakai seluar tue jugak dengan tak berbutton..heheheh!Baru style.....Macam setan..tak sedar diri dah kembang..hahahaha!

7 comments:

BadekGonzalez said...

lu ni..
bodo dah tahap xbule nak d ajar dah
kite ni, golongan obesiti
xpayah r nak pkai slimfit
mahupun seluar skinny

p/s:dlm kes pemuda obesiti, saiz 34 dah dikira skinny

wakaka

aidil dbahri said...

aku ada je sua saiz 34..aku pki muat je..hahaha!ko tu gemok la..sedar la sikit..

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Heheheeee...Gua gemuk yang ensem..hahaha!

Anonymous said...

hahahha.. benci sial statement ko.
ak pon da pki saiz 34 skung..
sat ag sama la kita.

u lead i polow k.. =D

p/s:- papehal nnt ble2 kte roger2 akak jual goreng pisang tuh.. ahax

tomato said...

bkn sbnrnye akak jual karpap ke??npe akak greng pisang plak??? konpius..

XMaTaPeJAmCeliKX said...
This comment has been removed by the author.
XMaTaPeJAmCeliKX said...

Tomato..ko ke akak yang jual goreng pisang tue?hehehe

Pages