Apit repsol punya cerita

Apit repsol ni adalah senior sekolah rendah gua.Mamat nie memang perangai macam lahanat.Kaki mencuri beskal,curi ayam,gaduh...macam-macam lagi la.Gua dulu pon penah sekali bertumbuk ngan apit repsol ni masa tengah tunggu bus time gua nak balik sekolah agama.Asal usul nama apit repsol nie..disebabkan basikal jipang dier kaler oren repsol..heheheh!(korang tau tak basikal jipang..alar..basikal yang ada bakul kat depan tue di modified jadi macam basikal budak rempit skang nie.) Dulu kat tempat gua,kalo mak bapak tahu anak-anak diorang kawan ngan apit repsol ni memang kener kurung ler budak tue kat umah,sebab takut terpengaruh...!hehehe!Perkara yang gua xboleh lupa la pasal apit repsol nie kan...masa tu gua darjah 1,apit ni darjah 4.Time tu dier baru sunat..hehehe!Ape citer apit repsol ni gi tayang K@n$K dier kat tepi padang...hehehehe!Time tue ada 4 orang member dier,sama-sama gak tayang K@n$k dier orang..Diorang lawan....saper punyer lagi cepat sembuh.tak ganaz langsung..hahhaa!Last-last gua dengar lima-lima bentan..hahaha!setelah dekat nak 10 tahun gua tak jumper si apit,baru-baru nie gua ada terserempak ngan dier...Korang nak tau..skang ni die keje aper?Apa hal dier skang jadi doktor kat hospital serdang...gua terserempak ngan dier time melawat pak cik gua....Gua tak perasaan dier..dier yang tegur gua..hehehehe!Tak percaya gua beb memula.Tapi biler borak-borak..sah dier ler apit repsol atau skang ni doktor hafiz bin Hamid.Tak sangka gua...budak punyer ler setan...tapi dah jadi doktor.

P/s:Pit,lu ingat lagi beskal adik gua yang lu curi...bler mau ganti..!hehehee

2 comments:

BadekGonzalez said...

pergh
perubahan mendadak!!
alhamdulillah..

ko bile lagik?
hehe

XMaTaPeJAmCeliKX said...

mendadak per dier...!dekat nak 10 tahun beb..hehehe!

Pages