Minah skuter Elit....

Dulu masa gua belajar kat Uitm segamat...parents gua adiah kan gua satu motor berkuasa tinggi tapi gua dah tuned jadi 110 cc jek...hehehehe!(mak gua cakap tak elok lelaju).Ni disebabkan masa last year kat uitm segamat gua kene duk luar dari kampus...!Jadi dengan moto berkuasa tinggi yang dah di tuned jadi 110 cc ni la gua merempit kehulu-hilir dengan jayanya....Gua biasa kalo kelas pukul lapan,kuar dari rumah dalam pukul 7.40 pagi..kekadang pukul 8.30 pon gua blum kuar lagi.hehehe!Gua rasa selama gua merempit pepagi gi kelas tue..gua ler yang paling laju dan macho sekali..!Setakat bas abon tu gua potong sambil pejam mata la(Kalo bas abon tu berhenti la).Tapi sampai la satu pagi...tengah gua speed tahap maksima dengan moto kuasa tinggi gua yang dah di tuned jadi 110 cc tu,tetiba satu kelibat potong gua dengan selamber badak jek...!Pempuan plak tue..naik skuter elit...!Pakai helmet ala dolphin kaler biru...!Jatuh maruah gua sebagai lelaki macho...!sejak dari hari tu ler...asal gua kelas pagi jek..mesti minah rempit skuter elit nie muncul kaco feel dan jiwa gua jek.Asal gua laju jek dier potong.(xder ler laju mana pon).hehehee!Hampir tiap hari gua race dengan dier...sampai skang tak penah menang...Minah lu punyer moto pakai turbo ke aper?bikin gua panas jek!

P/s:Minah skuter Elit berhelmet biru ala dolphin..ber no plat johor...!Lu ingat lu boleh menang...tengok ler bler gua dah pakai evo 8 nnt..!Makan asap la lu.gua tak bagi chance punyer..hahahaha!

9 comments:

Anonymous said...

Bob,ko bukan hip hop ke?

Anonymous said...

Faiz,moto kau memang laju..!hahaha!Laju macam lahanat.Basikal pon boleh menang.

Anonymous said...

Pungkuq hang....

aidil dbahri said...

ko pki moto kriss je...mana nk laju!

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Laju dowh....!heheheh!kriss aku nampak jek pelahan..tapi sebenarnye laju..hehehe!

BadekGonzalez said...

tu motot keriss konvet yamaha r-1..
sangat lajuk
dah penah jato time amek lap kat batu anam
dah penah kene langgar ngn opmopan yg xberlampu
hahahahahhaah

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Kenangan beb..!tapi lagi laju Fatboy yang di downgrade jadi modenas jaguh..!Memang jaguh moto tu...!Kalo bawak rasa macam abang awie..hahahaha!Ada bran nak lawan R-1 aku ngan Honda CBR JLC ko tue badek?

Anonymous said...

macam jahanam penulisan lu.

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Hahaa...Baru rock wahai cik masal bugduv...

Pages