Tahun baru kapir

Hari ini adalah hari terakhir dalam kalendar kapir, esok dah start tahun baru. Gua harap tak lama lagi gua boleh quit dalam scene per'KUTU'an ni. Agak celaka kalau sampai tua jadi kutu. Malam ni gua nak duduk rumah diam-diam. Gua memang tak suka nak sambut-sambut tahun baru ni. Jadah dia nak celebrate kalau tiap kali tahun baru bermakna umur dah makin meningkat, tapi hidup still macam celaka. Takde satu apa pon yang berguna.


P/s: Malam ni mesti ramai anak-anak dara yang hilang dara, yang merempit pulak tewas di jalanan, yang mabuk di disko buang agama pon ramai juga. Yang isap dadah belakang dapur pon gua percaya ramai. Ape la nak jadi dengan dunia. Gua malam ni gua nak relax-relax kan umoh sambil baca Yassin biar terang skit hati ni.

XmatapejamcelikX
Gagalist Total

0 comments:

Pages