Madefade...

Mana nak beli pistol glock 40 kat malaysia nie?Gua ingat nak beli satu la.....nak letak dalam poket seluar,lepas tu ronda-ronda KL naik moto jaguh..terasa cool..Sape gelak gua bagi headshot satu kali, tak kira la orang scene umno ataupon scene pakatan rakyat......

P/s:Politik,bola,Mahkamah,Demontrasi dah macam benda wajib hari-hari dok dengar........Yang tambah kaya,yang beli lamborghini,yang pakai ferarri, yang buat rumah kalah pusat islam uitm segamat....semua orang atas-atas, tak kira la yang suka liwat or suka bini pendek badan gorilla...Gua dan lu orang nak isi minyak keter full tank sebulan sekali pon belum tentu lepas memang kepala banar. 


Ermmm...baju dan seluar lusuh perlu di ganti,kasut dah carik marik pon dah tak bisa nak berkhidmat lagi, perut lapar makanan perlu di cari.Gua bukan merintih...bukan beremosi... tapi realiti, dunia berputar jarang memihak pada gua.

2 comments:

BadekGonzalez said...

kehkeh...sialla...sialla...apesal motor jaguh bro??apesal??apesal??!!!

haha...setuju...

XMaTaPeJAmCeliKX said...

naik jaguh terasa hipster giler..hehee...rasa macam sehipster najwa latip..ehehe

Pages