Kawan saya punk yang sangat true..phuiii

Gua ada seorang kawan,namanya Ahmad Zakaria Rustam.Dia seorang punk...tanyalah apa saja mengenai punk,beliau pasti boleh menjawabnya. Punk dengan Ahmad Zakaria Rustam bagaikan Najib dan Rosmah...Ahmad Zakaria Rustam seorang punk yang sangat Radikal,beliau tak makan fast food, beliau anti-kapitalis dan senang cerita semua yang punk anti dia pon nak anti juga.Beliau sangat menjaga etika beliau sebagai punk....dan kini beliau sudah memiliki iphone 4s dan mempunyai awek yang berskinny jeans dan bertudung hannah tajima.ppphhhuuuiiii.....Pegi celake dengan kau punya rebel....pegi mampus dengan kau punya ethics...hahahaaaaa....Masa mengubah segalanya..


P/s:Gua tak sangka gua boleh jadi kutu..dulu gua ingat gua jadi doktor biler besar nanti.

2 comments:

BadekGonzalez said...

haha. gua masih grunge. gua masih sama. hahahaha..

p.s: masih sama pun, tetap ada palatnya..dem

XMaTaPeJAmCeliKX said...

saya ada kawan...dier grungek....dier sekarang jadi abam-abam usahawan..;p hhdheeh

Pages