Pagi yang sejuk dan mengantuk....!...

Arghhhh………!Malas betul nak betul nak bangun pagi . Aku pun capai handphone aku kat bawa bantal . "Baru pukul 7.20 a.m !".selalu aku bangun pukul 7.30 a.m bermakna aku ada 10 minit lagi masa tido . Tak baik membazir…..;p . Nanti kalo dah 7.30 a.m mesti Matki atau Kuni akan kejutkan .heheheeeeeee..!Matki ngan kuni adalah roommate aku selain Luta senior DIIA part 6 . Aku tengok roommate aku masih di ulit mimpi. Matki tersenyum-senyum dalam tidur . Ntah aper yang dimimpi agaknya . Mungkin sedang bersoronok ngan kekasih hati agaknya . Yerlah , orang dah ader Makwe . Agaknyer ar…!heheheeeee..!Aku plak masih solo lagi…selepas aku putus ngan girlfriend aku semester lepas .Biler ar aku nak ada awek . Tapi kekadang tue macam tak relevan plak….nape aku nak ader awek???Naper ah???Ntah ler ek…Skang nie macam trend plak . Hampir setiap orang mesti ada awek . seolah-olah satu kewajiban bagi seseorang remaja tu . Dulu aku ada seorang member yang tak nak ber-awek sehingga dier abis blajar . Tapi couple gak skang . Hehehee..!Lantak kau ler……!Yang pasti orang yang bercinta pada zaman sekarang bukan macam orang dulu . Orang skang kalo dah couple jer bermakna setakat pegang-pegang atau cium-cium tu seolah-olah menjadi perkara biasa dan wajib…dah macam suami-isteri . Ada yang lagi advance terus bersekedudukan . Aper ar nak jadi kan????Kalo ditanya pada yang jantan (yerlah aku pon jantan gak , tak kan nak Tanya kat orang pempuan kot…xpepasal kena penampor)xkira yang alim atau pon yang main langgar jer hokum tuhan pasal pegang-pegang dan cium-cium nie mesti jawapan dier samer . "alarrr…biasa ar orang bercinta…paham-paham sudah…". Ini lah jawapan yang aku sering terima . Sampaikan kalo kita tengok member-member aku yang couple jalan pegang-pegang tangan pon dah tak rasa aper , seolah-olah bender tu dah jadi tradisi kita . Tapi kalo dipikirkan dari hukum agama , semua benda tue berdosa dan membawa kene neraka . Tapi semua dah xamik kisah seolah-olah xder aper yang berlaku . HUKUM TETAP HUKUM BEB……!Aku xcakap aku nie baik sangat…aku pun satu ketika dulu pernah gak terjebak (Jahat gak aku nie) tapi skang nie insyaallah aku akan cuba menjauhinya….serius…!Dan ke-soloan aku nie juga adalah factor yang membantu aku untuk tudak melakukan benda-benda maksiat tue . Aku cukup kelakar kalo ada pempuan yang kata dier cukup jaga batas-batas biler kuar ngan Boyfriend orang . Paling sikit pon pegang-pegang tangan mesti ada , walau baik macam mana pun . Dah tentu diorang kuar dating berdua-dua kan . Cinta suci konon …..!setan xmemilih mangsa…api neraka pun macam tue…!INGAT HUKUM TETAP HUKUM….!Hukum tuhan kalo dibawa main , keneraka ar jawabnya……!Alamak dah pukul 7.40 a.m…xsedar lamer gak aku termenung dalam susasana sejuk pagi di Segamat yang sesuai untuk tidur..heheeee!Budak-budak ni pun bukan nak gerakkan aku dari mengelamun..K lah..aku nak pegi mandi , siap-siap pegi kelas….!Arghhhhhh!(mengeliat tak ingat dunia…)…..!
Current Playlist:
Alkaline Trio-Radio…….

0 comments:

Pages