Intro...

Assalamulaikum…..!Salam Sejahtera . Sebenarnya.Ini bukanlah blog yang pertama yang aku tulis. Dah banyak blog aku buat tapi semuanya dah jadi sejarah. Yerlah , aku kan bukan nya sejenis manusia yang rajin dan istiqamah dalam apa yang aku buat . Semua ikut kepala aku ajer. Aku harap ngan terciptanya blog aku yang baru ini dapatlah mencoret buah fikiran dan ketidakpuasan hati aku dengan lebih konsisten..(poyo jek ).Dan tahun baru ini aku berazam agar blog ini akan terus bernyawa . selepas membaca buku goblog yang telah diterbitkan oleh papakerma telah menaikkan semangat aku lagi untuk menulis . Moga-moga ada orang membaca blog aku ini . Tujuan aku menulis bukanlah untuk mengutuk sesape ataupun menyebarkan dakyah-dakyah dari pembangkang ataupun kerajaan . Aku Cuma ingin bersikap telus dalam mengutarakan pendapat dan kritikan . Aku juga ingin meminta maaf terlebih dahulu kepada sesiapa yang membaca blog aku ni kerana bahasa yang digunakan dalam blog aku ni tidak lah seindah bahasa yang ada dalam novel-novel yang kalian baca , mungkin adakalanya aku juga mengunakan carutan untuk menunjukkan ketidakpuasan hati aku . Penulisan aku juga bukanlah bersifat ilmiah , tetapi hanyalah penulisan yang berkisar tentang kehidupan di persekitaran aku dan mungkin sedikit tentang hal-hal yang berkaitan kepincangan masyarakat yang berlaku pada masa sekarang . Walaubagaimana pun aku bukanlah seorang yang terlalu prihatin dengan apa yang berlaku dinegara kita sekarang . aku juga bukanlah seorang yang suka membaca dan jika aku membaca pun hanya bahan-bahan bacaan ringan seperti komik-komik . Jadi aku maklumkan lah disini jika ada maklumat yang aku sampaikan tidak@kurang tepat silalah betulkan kerana ilmu yang aku miliki adalah sangat cetek dan picisan. Ok lah….aku pon xder idea lg ni.nantikan coretan idea aku yang akan datang …….

Current Playlist :
The Used – Box Full Of Sharp Object

0 comments:

Pages