Post merapu neo-raya

Lagi beberapa hari lagi umat islam akan menyambut eid fitri...Tapi gua still tak rasa spirit raya dalam diri gua....Gua kalo boleh tak nak cuti...huhuhu!Mungkin semakin meningkat umur gua.. spirit raya tu makin berkurang...ataupon skang ni mungkin gua ada komitmen yang lagi penting untuk gua settle kan dari memikirkan raya taun ni nak pakai baju apa, nak raya umah awek mana, nak collect duit raya braper juta, nak beli baju raya kat mana.....!Time raya ni gua ada 7 assingment yg gua kene siap kan....gua pon rasa nak balik umah parents gua pon malas.....Gua lagi suka stay dekat umah sewa gua...duduk...termenung...ada mood gua buat assignment...xder mood gua tido...bila rajin gua g skate......cukup time gua buka tak pon sahur.......Mungkin kot bler gua dh kawen...ada anak...spirit ni mungkin akan datang....yerlah semangat nak layan karenah anak2 time prepare nak raya........AAAAaahh....gua malas btul nak balik kampung.....malas btul nak makan kuih2 raya yg kalo pegi 40 rumah pon...kuih rupa sama...bentuk sama...(Sah2 kuih beli)...Gua rindu masa gua kecik2 dulu.....2 or 3 hari awal dh ada kt kampung.....Sepupu ramai...siap bergaduh..bertumbuk...bakar reban ayam....mandi sungai....curi makan kuih.kene lempang dengan ayah gua sebab mandi sungai..and paling best raya dapat duit.......!

SELAMAT HARI RAYA EID FITRI......MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA......

3 comments:

Choko said...

bakar reban ayam tu terbaek faiz!!hahahahahah!

XMaTaPeJAmCeliKX said...
This comment has been removed by the author.
XMaTaPeJAmCeliKX said...

Hehe..tu baru bakar reban ayam...blum lagi cerita makan ayam pangang xsembelih...hehehe!

Pages