Post merapu after raya

Alhamdulillah....kita dah pon smpi tengah2 syawal...!Asal petang aje hujan....rahmat tuhan...!Semua orang basah kuyup bila timpa hujan..tak kisah la...melayu marhain ke, cikgu yang baru posting ke, executive yg gaji nye tinggal balance rm50 time tengah bulan ke ataupon pegawai kerajaan yang anti kerajaan...semua nya kene hujan...!Hujan buat hati panas jadi sejuk, hujan buat mata kuyu.....hujan buat gua terasa nak makan goreng pisang dengan kopi kaw....Hujan juga buat gua rasa tido lebih baik dari buat asgnmt.....dulu masa gua kecik2..gua suka main sampan kertas time hujan......petang ni kalo hujan...gua rasa gua nak jogging la....hehehe!

P/s:Piranha,sesat,gadis cumel,happy.....hehehe!

1 comments:

BadekGonzalez said...

namai...

hujan...

lu...

sampan kertas.

demm!

Pages