Itu hari punyer citer...

Tengah sedap-sedap gua baring tengok citer pendekar musang si guntang kat ruang tamu umah gua...!Tetiba gua terdengar suara apek cina jual aiskrim lalu depan umah gua....!HUhuHU....Gua pon per lagi..dengan hanya berbekal kan seluar pendek tak berbaju berlari menerjah apek aiskrim tu..!Gua jerit...Apekkkkkkkkkkk....aiskrimmmmmmmmmmmm.....!Apek tu pon perlagi...ngan senyum lebar berhenti...!Sambil bertanya kepada gua "Aiskrim apa mau"..!Gua ngan selamber cakap...aiskrim paling mahal ada...!Nak 3...hehehe!Dapat jek aiskrim tu, gua terus cakap kat apek tu..Duit lu minta kat mak gua eh..!hehheeh!Perlagi mak gua ngan muka terpaksa dan hangin terpaksa la bayar aiskrim tu!HUhuhu.....dekat rm9 juga gua pow mak gua petang tu..!Maaf mak...tak sengaja nak pow mak...tapi time tu along baru darjah dua..mana der duit..!heheheh!

0 comments:

Pages