Itu hari punya cerita

Masa tadika..gua memang student paling peberet cikgu tadika gua.Sampaikan hari jadi gua pon cikgu tadika gua sanggup masak2 untuk raikan gua.Mungkin sebab gua tersangat cute dan innocent masa tu..(Chewahhhhh).Memang kalo time belajar semayang atau azan memang gua la jadi leader. Sampaikan cikgu tadika gua cakap esok bila dah besar Mohd Faiz ni akan jadi Ustaz tak pon tok imam.Hehhee!Siap adiah kan gua jubah ngan serban lagi.Memang besar harapan dier.Memang bercahaya jek muka gua time tu..Tengok lah selepas berbelas tahun...skang ni gua ada macam ustaz tak?memang jauh terpesong gua.Hehhehe!Manusia mampu merancang,DIA yang menentukan.....Tak dapat jadi ustaz pon xper la...Asal kan jangan jadi setan...!

P/s:Hahaha....ustaz perbender nye..dulu masa darjah 3 nervous nye pasal nak azan pakai mic siap gua bolah azan terbalik ...HUHUHu....

0 comments:

Pages