Nasib-nasib....!

P/s:Bnyk sangat main...padan muka..!heheheh

4 comments:

farysaSINSabell said...

Tahniah bro!!!
Tapi aku lagi teruk...
Wat, ang dulu grad on time tak?
Aku lupa lar...
Betoi Gawat, ang antara senior yang paling aku sayang,
Sebab tu aku ingat aku ngan ang sama batch...
Huhu...

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Hahaha..siall..!aku grad on time ler...!Cuma masa part 6 aku amek 7 paper....Bleh la tisu...grad..Lu power..

farysaSINSabell said...

Berat tak dulu ang amek, Wat?
Aku kantat Pn. Azma pnya paper, adoih...




Ang rasa aku boleh ka?(Sambil mata berkelip2 bercahaya...)

XMaTaPeJAmCeliKX said...

paper tpt eco kew?Tak berat sgt la...sbb paper part 6 kat boleh dikatakan kat senang...!Aku dulu time part 6 aku amek paper macro,ecomal ngan tpt eco skali gus..!Insyaallah bleh...Jgn bnyk main eh...

Pages