Itu ari punya cerita......!

Petang selasa sekitar taun 1993 or 94....Gua mengayuh basikal bmx gua dalam perjalanan balik dari sekolah agama petang dengan berpakaian uniform sekolah yang separa kepam sebab baru lepas main bola sampai guling2 kat tanah...!On the way balik gua singgah jap ke kedai ah meng sebelah SRJK Cina Sepang...!Dem...petang tu memang luck gua....!Pehal balik belajar agama boleh plak main tikam- tikam...menang brick game plak tu...(kecik-kecik lagi dah pandai main judi...heheheeh)..Malam tue gua tido peluk brick game beb,esok gi sekolah idung kembang sambil tayang brick game time rehat..heheheheh!

P/s:Gua time tue tak taw yang tikam tue sama macam judi..heheheh!

3 comments:

Seroja Jingga said...

ade lagi tak brk game tuh!
akak dulu suka gak main tikam..asyik menang kpok je..leteh laa

Choko said...

hahahahah...sama dengan la wehh...tapi aku dulu gile puzzle dgn key chain..dpt keychain suria baja hitam dah kembang...

XMaTaPeJAmCeliKX said...

To kak seroja jingga:Brick game to dah lama dah arwah...dah belas2 taun dulu kak..hehehe!

To choco:Hehehe...gua kumpul setem dulu..hehehe

Pages