Tagged by badek...

10 facts or hobbies about yourself.

FIRST
Gua suka tido..Gua boleh tido bila-bila masa jek..!Gua bleh tido selama 24 jam..sehari.

SECOND
Gua suka makan..!GUa boleh makan hampir semua jenis makanan...!Gua boleh makan 3 bungkus nasi lemak dan 4 keping roti canai dalam masa kurang 15 minit kat gerai roti canai hindustan segamat.Tak caya tanya Faiz...hehehe

THIRD
GUa suka main skate..!Dah banyak tulang gua patah sebab skate...!Gua skang dah lama tak skate sebab sibuk...Gua ada simpan 22 Deck gua yang dah patah...kat bawah katil.Dah dekat setahun lebih gua tak buat trick grind...Gua tak pandai buat 5-0.Gua suka trick f/s noseslide..hehehhe!

FOURTH
Gua memang badi ngan subjek macroeconomic....hehehe!

FIFTH
Gua abiskan masa lebih 4 tahun nak dapt diploma...

SIXTH
Gua abiskan masa lama untuk berak....!

SEVENTH
Gua pernah masuk MTD kejap...pastu gua lari balik...hehehe

EIGTH
Gua dah der blog sejak gua form 5.Tapi banyak gua tak updated.sebab malas..

NINTH
Dalam poket gua ada RM 13.50 sen jek skang nie....

TENTH
GUa penah wakil skolah main bola sepak masa skolah rendah....!Mesti lu orang tak percaya kan?

2 comments:

BadekGonzalez said...

hoho
kemmm....ak

Beyta said...

gua memang kenal tu gawat.. lu memang kuat tido dan makan... wakaka... selamat menyambut final exam yang mulia...

ps://wa tak de final!...

Pages