Kemalangan Cinta

Cinta boleh membuatkan manusia bahagia.
Juga sengsara..
Gembira..Derita..Sasau...sawan
Lenguh-lenguh tulang rahang sebab asyik tersenyum.
Macam-macam la lagi kekarutannya.

Valentine's Day hanyalah untuk orang-orang yang 'tak kisah dan kental' pegang bunga sambil berjalan-jalan di bawah panas mentari,berpegangan tangan hingga basah telapak tangan dek berpeluh!
Dan kemudian makan malam romantik berdua. Di bawah cahaya lampu lilin.Berhabis ribu-riban pada orang yang belum tentu dapat tolong masa tengah susah...!

Aku bukan golongan itu sebab 'aku kisah dan aku xkental'. Aku tak cukup 'gentle' nak buat camtu.
Tapi tak bermakna aku tak cinta. Cuma cinta biar berpada-pada.
Jika tidak, buruk padahnya. Jangan sampai nanti kemalangan cinta.

Kemalangan cinta ni lebih bahaya dari kemalangan jalanraya.
Langgar lori boleh berdiri lagi bang! Langgar hati? Rebah! muehehe..

Patah kaki boleh masuk besi tapi kalo patah hati xdew obat.....
Kalo makan penadol 3 balang pon blum tentu sembuh.....
Silap2 boleh masuk Tanjung Rambutan....

P/s:Gua pon jiwang gak....

0 comments:

Pages