Seman...Oh Seman...............!

Seman....????Siapakah insan kerdil ini.....Kenapa namanya disebut2.!Kalo korang nak tau,seman nie adalah junior part 1 kat Kolej Sempana Riau di Uitm Segamat.Bagi aku , kehadiran seman di kolej SR menjadi impak yang besar , Sehinggakan namanya bukan sahaja popular dikalangan senior-senior tapi hingga dijadikan tajuk melodrama untuk kolej SR dan membawa kolej SR sebagai pemenang pertandingan melodrama tersebut . Aku kat cni bukan nak bincangkan pasal melodrama ni ataupun seman . Aku sebenarnya nak membincangkan bagaimana insan kerdil yang biasa dan xde langsung keistimewaan dapat membawa impak yang besar pada penghuni kolej sr . Mungkin ini yang dinamakan aura mcm Si artis mi segera yang terkenal tue..(Mawi ler tue).....xder paper keistimewaan langsung pada diri dier ...nak kata ensem...gua lagi ensem beb (tue kalo mawi dah tmbh berat sebanyak 70 kg)heheheeee...!Begitulah kuasa tuhan , ape2 pon boleh berlaku..............................!Mungkin aku xnampak lagi kot keistimewaan seman nie......pape pon...lantak ko lah...seman!Jangan lu dismissed sem depan sudeh....!

0 comments:

Pages