Selamat tinggal 2015

Pergh..aku punye blog ni setahun sekali baru updated. aku pon tak tahu nak tulis apa kot.mungkin aku dah keluar dari fasa questioning atau mempersoalkan.Kerana di fasa questioning banyak soalan dan ketidakpuashatian akan timbul dalam diri.Kita akan mempersoalkan segala perkara dari sebesar-besar masalah sampai sekecil benda.Itu dan ini......Sekarang ni apa yang aku tahu semua benda yang terjadi dan wujud dalam dunia ini adalah bersebab.. ye bersebab...Segala sebab adalah berdasarkan interpretasi dari diri sendiri.Ko positif,segala nya jadi positif..kalo ko negatif...selamanya ko jadi rebel, degil dan tiada arah tujuan.

P/s:Selamat tahun baru kalendar yunani..hahaa

Assalamualaikum..hujung tahun depan kalo aku tak di liang lahad insyaallah aku
akan updated lagi blog ni.


0 comments:

Pages