Redemption - Kejutkan aku



kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi-mimpi ku
dari alam khayal ku

aku masih mencari
erti hidup ini
di perjalanan yg berliku
kanan atau kiri?

aku masih buntu
fikirkan masa depanku
namun hidup harus ku tempuh
walau sukar bagiku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi-mimpi ku
dari alam khayal ku

mencari, mencari, mencari
dan terus mencari..
hadirlah oh sinar
terangilah hidupku

mencari, mencari, mencari
dan terus mencari..
hadirlah sinar
dalam hidupku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi-mimpi ku
dari alam khayal ku

aku masih mencari
erti hidup ini
diperjalanan yg berliku
kanan atau kiri?

aku masih buntu
fikirkan masa depanku
namun hidup harusku tempuh
walau sukar bagiku

kejutkan aku
kejutkan lah aku
dari alam khayal ku


P/s:Di sana ada jambatan untuk keseberang, tetapi kaki ku terpasak di bumi lumpuh tidak dapat bergerak..

0 comments:

Pages