Itu hari punya cerita.....

waktu kelas sains darjah 6 di sebuah sekolah di daerah..sepang..berlatar belakang kan tahun 1998..Gua duduk di belakang budak perempuan yang paling cumel dan pandai masa tue kat dalam kelas..Berbunga-bunga jiwa.Walaupon belum akhil baligh masa tue dan gua tak tau langsung apa tu cinta, jauh skali pasal Maria ozama dan seangkatan dengannya. Senyuman si dia yang cumel ini cukup buat gua gugup dan jantung berdegup laju. Sepatah gua cakap,belum tentu lagi terjawab........

Sekitar awal tahun 2010...setelah hampir 11 tahun tak berjumpa...gua bertemu kembali dengan si dia yg comel..hhuhuhu!Kini si comel sudah menjadi wanita yang bijak dan ayu..Bijak berbicara, pintar, sepatah gua tanya soklan....satu buku teks jawapan nya...!Dan perasaan gua tetap sama seperti 11 tahun dulu............gugup dan berdegup laju......huhuhu!Tapi gua dan dia memang jauh berbeza...gua orang kebanyakan.....dia bakal menjadi seseorang....suatu hari nanti....

p/s:gua bukan minat dier..(sikit-sikit tu adalah)..heheheh!Gua sekarang kawan baik dengan dia...memang xder saper boleh menjangkakan masa depan.....Gua begini dan dia begitu...!

0 comments:

Pages