Tribute to Badek Lil Sis a.k.a Sara Nadeaa

Nama budak comel nie....Sara Nadea..Hehehe!Di sebab kan adik aku yang comel ni dah buat tribute untuk aku.Jadi aku pon terpaksa la buat..hehehe!1st time aku jmpe budak kecik ni masa aku part2..time tue kat Uitm segamat.Ada buat Mitek tak silap aku..Dulu dier tak cute sangat.Ganas mcm hulk...hehehe!Tapi lepas kapel ngan seorang jejaka ensem dari jenjarom terus la jadi feminin ckit.hehehehe!Aku start bertambah rapat ngan minah nie masa aku kapel ngan Member dier Ryn dulu.....
Korang mesti tak percaya...aku dah bayangkan Budak kecik ni kapel ngan Jejaka jenjarom tue sejak first time aku jumpe budak kecik ni...Kalo tak caya tanya badek...Abang besar kepada budak kecik neh.Padahal aku rasa time tu sara ni tak kenal sape ntah jejaka jenjarom ni.hehehehe!And.....now....Benda yang aku bayangkan jadi kenyataan..hehehe!Sara+Jejaka Jenjarom=Love...hehehehe!
P/s:We are Happy Family...Gawat=Big bos Badek=Mama Bos Tocau a.k.a jejaka jenjarom=Awek big bos ngan Mama bos(hehehehehehe) Budak kecik a.k.a Sara=Awek tocau a.k.a baby kecik

7 comments:

BadekGonzalez said...

bangsat!aku papa boss r!bukan mama boss!kemak!!

mementang r aku suke mengemas n masak..
sampai ati abg gawat...
ahahah

Seroja Jingga said...

comel ni.

XMaTaPeJAmCeliKX said...

To Badek:Ko memang ada ciri keibuan
dek...hehehe!

To Kak Seroja:Jangan dipuji sangat
kak..hehee

Sara Nadeea said...

hehehehe...
bru nak bebel2!!
mane tribute da buat da rupenyee...
hehehehe...
sweet jee....
akuy suke...
ahahahaha....
syg ko!!!syg badek jgk!!!
n of course!! syg aidil...
hahahaha

Sara Nadeea said...

lg stu!!!!
tocau a.k.a jejaka jenjarom is mine k!! n x de kne mengene utk mjadi awek mama or big boss!!!

yes!!! jd baby kecik x payah wat kje kn??
hehehehe

aidil dbahri said...

bongek ko gawat..mmg sungguh songsang!

XMaTaPeJAmCeliKX said...

Hahaha..I'm the big bos...Baby kecik la kene bnyk buat keje..Dah2 g kutip sampah tue..hehehe!

Pages