Maju Lah Sangat........

Hari ahad sekitar tahun 1994

Gua baru darjah dua time ni.Gua sedang lepak dekat rumah menanti hari petang sebab nak pegi merayap..!Baru lepas makan tengahari dan layan Hindustan..ehehhe!Duit di poket ada RM 2.50.Nanti keluar naik basikal gua yang berwarna merah dan gua kene balik sebelum pukul 6.30,kalo tak kene sebat...

Hari ini,ahad,7 june 2009

Gua dah 23 tahun,Gua ada diploma..gua still lepak kat rumah, sambil main sms ngan awek gua yang cute dan menanti hari petang sebab nak skate...!Baru lepas makan tengahari dan gua dah lama tak layan hindustan..eheheh!Duit di poket masih lagi ada Rm 2.50 tapi gua dah tak kuar naik basikal lagi dah..GUa naik motor superbike gua yang dah di tuned jadi 100 cc jek dan takde sape nak sebat gua kalo gua balik lewat sekali pon....

Pages