Lega tapi sedeh...

Setelah tiga tahun penat...malas...terpaksa..kener bar..repeat..kantat..lulus..dapat A..naik court..masa blaja kat UITM..akhirnyer aku dah tamat tp (actually blum betul2 tamat selagi result final utk sem akhir xkuar)...akhirnya aku lega dh abis paper...!Tp aku sedey sbb aku akan meninggalkan member2 yang aku syg..!Mcm dak2 wing 2B,Dak2 umah sewa aku kat gemereh(Jamal Obama,Faiz persey,Acen si pembunuh kucing,Ajim Sila tanya peter,Mupan the sewang,Bob marley tebu,Chef karok,Sam si pencerita dajjal,Badek short dick make big),Blood brother aku badek,Member kelas aku kacap dan paling aku rindu....Cik Nurul Akma Bt Zainal..dan bnyk lagi ler member2 aku yg kalo sebut satu mmg smpi esk pon xabis.Bnyk citer yg menarik aku nak citer yg menarik berlaku pada hari2 terakhir aku kat segamat,kalo dipikirkan balik mmg mampu buat aku menangis.......sbb rindu semua kenangan tue.Tp dh lumrah hidup kan..ada bertemu dan berpisah..K,citer yg lain tue nnt aku citer lg eh....kat Post akan datang...!ek..!
AKU SAYANG KORANG.

P/s:Nnt aku citer ek pasal pengalaman aku ngan budak umah aku pekene sisha kat segamat..!HAHHAAHA...Jamal Obama blanja ar air lg kat taman wawasan...

1 comments:

Anonymous said...

Dah grad ek ang....!Congratz ler...

Pages