aLAhai Kancil....

Pagi tue gua ngan xmandi...terpaksa kuar dari kolej nk antar member gua g stesen bus.Ngan muka yg kusut masai dan mata yg stim gua bersiap alar..kadar..!!!spray2 aper yg patut terus sarung jaket n pki suar jeans lusuh gua...berlari g keter terus jmper member gua..gua ngan hati yg xikhlas dan hangin satu badan pon dan dicampur lg ngan aura ngatuk bawa ar keter tue ngan sestylonya....dah smpi kat bus stand member gua pon hulur ar 5 hinggin...duit minyak katernyer..gua amek je ar..gua mmg xikhlas antar dier..gua kenangkan abang dier blood brother gua,sbb tu gua antar.kalo x g mampus ar ngan dier...On the way balik..ngah best drive smbl dgr lagu siti nurhaliza tetiba wa rasa keter ni semcm jek..gua ingat enjin kancil evo ni dah gugur..gua pon park ar kat tepi jalan..wa kuar..wa tgk..perghhh..tayar keter dah senget.bapak ar..!!saper ar nak bayar nie..sial ar..dah ler panas terik..time pose lak tue.nak jek guar bakar keter tue..Lahanat betul.Gua duk jap kat tepi kedai makan tue..tetiba ada plak seorg amoi dtg kat wa..smbil berkata"lu mau air ka?sejuk ada..panas ada"pergh kalo ikutkan ati nak je gua buka..!
Gua kol badek..badek dtg.!lepak umah tocau tido..keter biar dulu kat situ.esok g bengkel..pergh...kener RM520 kan..dalam poket gua ada serat lebih jek...!!!xraya ar gua..!Saper salah skang,gua or member..!!!!

P/s:Gua ngah penin nie.....

0 comments:

Pages