alaaaaaa..lelaki boleh kahwin empat ape..!Kalau macam tu takat ada awek lapan orang apa salah nya..kata Abe Leman kepada Kak tonah merangkap girlfriend Abe Leman yang paling bongsu..!3 seken kedengaran lolongan sadis dari Abe Leman akibat di tumbuk bertubi-tubi oleh kak tonah.
P/s:Hajat hati memang la koi nok...!Koi pon tau aok semua pon nok..hahaha!Tapi dop mampu lohh koi nok jadi mace gini wehh.....
Quotes.............
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not."
"We have no right to express an opinion until we know all of the answers. "
KURT COBAIN
"We have no right to express an opinion until we know all of the answers. "
KURT COBAIN
Berlari,merangkak
Satu dua tiga.......
Alif ba ta.......
A B C....
Aku boleh baca...
Aku boleh menulis....
Adalah ilmu sedikit...
Walaupun sepicisan micron...
Kadang-kadang takbur...
Mendabik dada...
Konon pandai segalanya...
Maaflah segalanya...
Ralat itu memang untuk aku...
Kutukan itu juga memang untuk aku...
Alif ba ta.......
A B C....
Aku boleh baca...
Aku boleh menulis....
Adalah ilmu sedikit...
Walaupun sepicisan micron...
Kadang-kadang takbur...
Mendabik dada...
Konon pandai segalanya...
Maaflah segalanya...
Ralat itu memang untuk aku...
Kutukan itu juga memang untuk aku...
HATI PANAH PETIR.............
SAYA SUKA TENGOK AWAK SENYUM...
SAYA SUKA TENGOK MATA AWAK...
SAYA SUKA TENGOK AWAK JELING...
SAYA SUKA TENGOK AWAK JELIR LIDAH...
HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU
SAYA SUKA TENGOK MATA AWAK...
SAYA SUKA TENGOK AWAK JELING...
SAYA SUKA TENGOK AWAK JELIR LIDAH...
HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU
Itu hari punyer citer...
Tengah sedap-sedap gua baring tengok citer pendekar musang si guntang kat ruang tamu umah gua...!Tetiba gua terdengar suara apek cina jual aiskrim lalu depan umah gua....!HUhuHU....Gua pon per lagi..dengan hanya berbekal kan seluar pendek tak berbaju berlari menerjah apek aiskrim tu..!Gua jerit...Apekkkkkkkkkkk....aiskrimmmmmmmmmmmm.....!Apek tu pon perlagi...ngan senyum lebar berhenti...!Sambil bertanya kepada gua "Aiskrim apa mau"..!Gua ngan selamber cakap...aiskrim paling mahal ada...!Nak 3...hehehe!Dapat jek aiskrim tu, gua terus cakap kat apek tu..Duit lu minta kat mak gua eh..!hehheeh!Perlagi mak gua ngan muka terpaksa dan hangin terpaksa la bayar aiskrim tu!HUhuhu.....dekat rm9 juga gua pow mak gua petang tu..!Maaf mak...tak sengaja nak pow mak...tapi time tu along baru darjah dua..mana der duit..!heheheh!










